Drugie spotkanie Klubu Kodowania

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
27 lutego 2016

Jak kreatywnie wykorzystać roboty Finch? Wystarczy trochę wyobraźni, taśma malarska i karton. Drugie spotkanie Klubu Kodowania MBP w Gorlicach upłynęło na badaniu możliwości robotów w ekstremalnych warunkach areny sumo i toru przeszkód. Zostały poddane bardzo rygorystycznym testom prędkości, siły i zwrotności. Zdały egzamin śpiewająco, potwierdzając to z cichą 440 Hz aprobatą brzęczyka. Także „wzrok” naszych Finchy został dokładnie sprawdzony. Dzięki rozpisaniu bardziej zaawansowanego kodu, roboty uzyskały możliwość widzenia i wycofywania się sprzed napotkanych przeszkód. Finałem tego spotkania były zawody robotów w pchaniu kartonowych pudeł, wyścigi na kartonowym torze i zapasy na zaimprowizowanej arenie.

Podłączamy Finche do komputerów  Pierwsze próby wjechania na arenę do zapasów  Finche czekają na swoją kolej do pojedynku sumo Tor przeszkód dla robotów  Sprawdzanie poprawności kodu odpowiadającego za wymijanie przeszkód  Kod w Scratchu